HolnapUtán Projekt – az alkotók 2.

A Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem és az Újvidéki Művészeti Akadémia diákjai:

szofia

Deli Szófia vagyok, 22 éves. A Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem II. éves rendező szakos hallgatója. A rendezéssel az egyetem előtt nem foglakoztam komolyan, de színházi, legfőbbképpen színészi gyakorlataim az elmúlt hét évben voltak. Legfontosabb színházi tapasztalataimat a budapesti Katona József Színház ifjúsági csoportjában szereztem, ahol 4 évet töltöttem.


img_0791A nevem Demeter Márk Cristopher, 20 éves vagyok és a Marosvásárhelyi Művészeti Egyetem hallgatója színész szakon. 2015-ben kezdtem a tanulmányaimat ezen az egyetemen. Egyébként Aradon születtem és a Csiky Gergely Főmináziumban végeztem, bármilyen furcsa, matek-infó, intenzív angol szakon. 15 éves korom óta sok diákszínjátszó táborban és turnékban vettem, illetve veszek részt országszerte, főleg székelyföldön és Arad megyében. Hobbim a videójátékozás, nyáron a foci és a kosárlabda.


fb_img_1487805122178

A nevem Czüvek Loránd, 23 èves vagyok, a Marosvásárhelyi Szìnművészeti Egyetem II. éves hallgatója. 2015- ben kezdtem a tanulmányaimat. A középiskolát Csìkszeredában végeztem 2013-ban műszaki rajz szakon, 4 éves korom óta sportolok, bár mostmár csak hobbiszinten, 19 év harcművészet után jöttem a színműre, hogy gyerekkori álmomat megvalósítsam.


12235145_1191235700903973_3051124816413746354_n

Hajdú Sári vagyok, egy újvidéki, ezen belül szerémségi lány, immáron húsz és fél éve. Másfél éve tudtam meg, hogy felvételt nyertem az Újvidéki Művészeti Akadémián. Azóta az akadémiára járás a hobbim. Én sosem akartam volna tűzoltó, tanítónéni, vagy állatorvos, esetleg vattacukor árus lenni. Én keményfejű voltam, s a színészmesterség mellől nem tágítottam. Most végre azt csinálhatom, amiről nagyon régóta álmodtam. Most jó. Nagyon. Boldog vagyok.


16601660_1507796475916823_6046003669767367944_oVerebes Andrea, de csak Andi. Palicsi lányka vagyok, aki nagyon szereti a családját a barátait és a színházat. Az Újvidéki Akadémia hallgatója vagyok, Hernyák György és Táborosi Margaréta osztályába. Színházhoz való vonzalmam elég korán alakult ki, ovis lehettem. Miért? (kapjuk sokszor ezt a kérdést) Talán… mert kaphatok tőle valami leírhatatlan csodát, amit senki mástól és talán én is adhatok másoknak rajta kersztül.
Szabadidőmben nagyon szeretek emberek között lenni, de olykor jobb egyedül. Szeretek ismerkedni, várom a találkozást veletek.

Leave a Reply

