HolnapUtán Projekt: az alkotók 1.

 

A HolnapUtán Projekt a kolozsvári BBTE-n tanuló alkotói:

porte
Világegyetem, Tejútrendeszer, Föld, Európa, Románia, Erdély, Kolozsvár, Györgyfalvi-negyed, Densușianu 13, első emelet. Itt lakom, bár október óta több időt töltök a kolozsvári színi egyetem fekete falai között. Első éves vagyok, tele játékkedvel és szeretem az új tapasztalatokat. Ezért is jelentkeztem a workshopra. Na meg azért mert jó színházzal foglalkozni, legyen az Csehov, Ibsen vagy akár mi magunk. Szacsvai István.

13141063_1038766076192344_737336429_nHa a tükörbe nézek akkor egy kék szemű, szőkésbarna hajú, 170 cm magas vékonyka lányt látok, aztán ha jobban figyelem magam, akkor egy olyan lány áll előttem, aki más. Nem egészen ilyen. A neve Fekete Edda, Kolozsváron első éves egyetemista, színészmesterséget tanul, kalandvágyó, szeret olvasni,filmet/sorozatot nézni,szeret túrázni,kirándulni,biciklizni,szereti az újat,a régit,szereti a zenét a dallamokat,a táncot,a koncerteket,táborokat,fesztiválokat,szereti az eső utáni illatot,a csokoládét,szeret tanulni, szeret tartalmasat beszélgetni,szereti,ha egy illatról vagy zenéről eszébe jut egy emlék,egy ember,egy életérzés és nagyon szeret alkotni, játszani.


dotti
Balogh Dorottya vagyok, kíváncsi vagyok. Mert enélkül mi értelme? Rá szeretnék csodálkozni a világra és arra ami én vagyok vagy nem vagyok benne. Kipróbálni magam. Adni is és kapni is. Azt hiszem emiatt vagyok egyáltalán itt és most, ezért vagyok Kolozsváron harmadéves színészhallgató. Szeretnék menni-nézni-csinálni, csak legyen mit; de az ugye mindig van. És most is van, én pedig megyek. Hálásan, nyitottan.

14633631_1133361553377011_2456085179671603076_o.jpg
Vári Vivien vagyok, harmadéves színészhallgató a BBTE-n, Kolozsváron. Barna szem, nyitottság, mozgásszínház, bábszínház. Játék. Játékosság. Az Éjszaka a színházban projektben már részt vettem, kíváncsian várom, hogy hogyan alakul majd ez a munka a HolnapUtán Fesztiválon.
Leave a Reply

