Hajrá! #GoTCasting #6

Megvolt az első összpróba.

Enikő szerint olyan volt, mint a kényelmes anyaméh után kipréselődni egy szülőcsatornán: ha muszáj, akkor muszáj.

Jól jött ez az első találkozás a közönséggel. Érzékenyen reagáltak az előadás törékeny testére, de félve közelített mind alkotó mind pedig néző ehhez a furcsán hömpölygő anyaghoz, amit még alig tudunk megfogni.

Mint egy kisbaba, akit először vesznek kezükbe az elsőgyermekes szülők.

Amikor azt hittem, hogy megnyugodtam (mondván, hogy amit látok vala, az jó), rájöttem, hogy tulajdonképpen egyfajta nyugtalanság lesz úrrá rajtam. Azt akarom, hogy jobb és jobb legyen. Hogy kihozzuk belőle a maximumot – ehhez persze nem elég a mi törekvésünk, hanem kell hozzá a nyitott közönség is.

Azt hiszem, megértettem, mit jelent, amiről sok barátom mesélt: a főpróbahéten soha nem látott energiával robban be mindenki és adja hozzá ki-ki saját magát a produkcióhoz.

Így legyen!

Leave a Reply

